Jubiler 24h

Madonna nową twarzą wiosenno- letniej kampanii Versace

Już po raz czwarty światowa gwiazda muzyki pop – Madonna, wystąpiła w kampanii dla Versace. Artystka, która promuje wiosenno – letnią kolekcję,  na zdjęciach prezentuje się jako wyzwolona kobieta w stylu femme fatale, jednak uwagę zwraca przede wszystkim błyszczący na jej nadgarstku, złoty zegarek. To Versace Dylos, unikatowy , a przy tym przepięknie wykonany czasomierz, w którym aż roi się od rozmaitych wzorów, detali i  faktur doskonale oddanych w szlachetnym, żółtym złocie.

Versace-Dylos-Automatic-3

Model posiada niepowtarzalny design, który sprawia, że prezentuje się bardzo oryginalnie. Jego tarczę pokrywa wzór wykonany techniką guilloche, przypominający promienie słoneczne, dodatkowo otoczony przez charakterystyczny łańcuch w stylu gourmette. W samym centrum tarczy widnieje bogato zdobiona głowa meduzy. Wewnątrz koperty umieszczono mechanizm automatyczny Swiss ETA, który jest doceniany na całym świecie ze względu na swoją precyzje, niezawodność oraz charakterystyczme, ruchome dyski, które wyświetlają aktualny czas.

Versace-Dylos-Automatic-2

Grecki klucz, który jest rozpoznawalnym motywem dla Versace, również pojawił się na zegarku. Projektanci umieścili go na zewnętrznej krawędzi tarczy oraz na bransolecie, tworząc niepowtarzalny i modny design.  Model Versace Dylos Automatic zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości 500 sztuk i dostępny będzie w złotej wersji z czarną lub biało- czarną tarczą.

Karina Gaszczyńska

Versace-Dylos-Automatic-1

źródło i zdjęcia:  Luxatic

Polish PL English EN