Perfumy J’adore, które reklamuje przepiękna i utalentowana aktorka Charlize Theron, to chyba jeden z najbardziej rozpoznawalnych, damskich zapachów, stworzonych przez Dior, a ich niezwykle kokieteryjna, intrygująca i nasycona delikatnością nuta sprawiła, że pokochały je kobiety na całym świecie.
Francuska marka tym razem postanowiła połączyć siły z Baccarat – prestiżową marką ze świata dóbr luksusowych. Efektem tej nietypowej kolaboracji jest ekskluzywna i limitowana odsłona zapachu J’adore, która jest nie tylko synonimem klasycznej elegancji, ale i paryskiego szyku. Flakon perfum, który został zaprojektowany na kształt kobiecej sylwetki, swoją formą nawiązuje do tradycyjnie używanych butelek w przemyśle perfumeryjnym Dior od 1947 roku. Jego górną część zdobi delikatny złoty naszyjnik, a rozświetla go prawie 140 jasnych diamentów.
Nie tylko sama butelka jest prawdziwą ucztą dla oczu, bowiem zapach, który mieści się wewnątrz flakonu to również niewątpliwa przyjemność dla nosa. Orientalne nuty zapachowe łącza się z delikatną wonią róż, wanilii oraz jaśminu, tworząc razem lekką, a jednocześnie absolutnie zmysłową kompozycję, rozpieszczającą wszystkie zmysły.
Kolekcja obejmuje tylko 8 egzemplarzy, każdy w cenie około 140 000 dolarów.
Karina Ziaja
źródło i zdjęcia: Luxatic